reklama

Láska je nebezpečná

...Už neverím na to, že stretnem niekoho kto ma bude milovať, prežívať romantiku a deliť sa o bežný život...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (9)

Mám 29 rokov, žijem v Bratislave. Som gay, viem to ja, moja šéfka (4 žena v mojom živote, ktorú si vážim) a zopár priateľov. Je mi jedno, kto si čo o tom myslí. Je to fakt s , ktorým som sa musel naučiť žiť a nezmením to ani ja ani vy. Pijem kávu, milujem sex, koláče kupujem a mám rád veci na baterky.

Mal som vzťahy, boli krásne, ale na to aby som naozaj pochopil čo je to Láska boli dosť zvláštne. A práve v v tomto období som prišiel na to, že je jedno či ste heterosexuál, gay alebo BI všetci máme rovnaký problém a to je LÁSKA. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Skúste mi odpovedať na toto: 

...Keď veríš na lásku si dopredu odsúdený na to, že sa sklameš? Nikomu sa už nedá veriť? V dnešnej dobe sú všetci veľmi sklamaný. Presne ako ja. Naozaj je to so mnou tak, že keď neverím na lásku som dopredu odsúdený na to, že sa sklamem? Sú v dnešnej dobe všetci sklamaný tak ako ja?, alebo je to len môj momentálny pocit? LÁSKA je NEBEZPEČNÁ.

Je toto moje zistenie správne alebo si len ospravedlňujem moju neschopnosť milovať? 

 "Som realista, pochopil som, že kondómy zničili romantiku a uľahčili sex. Používaním kondómov sa stalo, že sex sa aspoň z hľadiska žien a mužov nepočíta. Zrušil sa kontakt pokožka na pokožku, a tak s tebov žena alebo muž vlezie do postele rýchlo a bezprostredne".  

Marc Jacobs

Marc Jacobs

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som mladý 29 ročný žijúci v Bratislave. Milujem kávu, mám rád sex, používam veci ktoré mi zlepšujú život a koláče kupujem. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu